17.10.2014

MY NIKON MOMENTS

Kuten monet jo tietävät, haluan isona valokuvaajaksi. En ole koskaan saanut minkäänlaista koulutusta valokuvaamiseen, sillä
aikaa on päivässä rajallinen määrä. Tähän tulee muutos heti lukiosta päästyäni, mutta siihen asti teen kaiken itse. Olen vasta pieni
lapsi sillä tiellä, joka joku päivä johtaa valokuvaajan ammattiin. Jostain pitää silti aina aloittaa, joten ajattelin esitellä muutamat
lempikuvani, jotka olen lähiaikoina ottanut. 
DSC_0411 DSC_2701 DSC_3237 DSC_0035 DSC_0072 DSC_0245 DSC_0632

- Miira

2 kommenttia:

  1. Tosi kauniita kuvia! Mun lemppareita ehkä eka tai kolmas :) ootko aatellu mennä ihan siis jollekin kurssille vai ostaa jonkun opaskirjan/-dvd:n ja opiskella omatoimisesti? Ihanaa et sä nautit valokuvaamisesta, mun puolesta tämmösiä kuvapostauksia vois olla enemmänki!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos tosi paljon! Merkkaa paljon kuulla noin :) mulla on jo kotona opaskirjoja ja dvdeitä, sekä yksi pääsy ilmaiselle kurssille (itsenäistä opiskelua siis aina ollut). Lukion jälkeen ois kuitenkin tarkoitus ihan mennä opiskelemaan valokuvausta varmaan media-assistentti koulutuksen kautta :) kiitos paljon sulle !!

      Poista