17.8.2015

4 PICS

Kipeä kuumeessa oleva sängynpohjalainen kirjoittelee, heips! Mamma aina välillä tilailee Ifolorilta kuvia syystä tai toisesta, jolloin meiksi pääsee kanssa osallistumaan tilaukseen. Oon keräilly (tilaillu) jo jonkun aikaa kuvia mun nuoruudesta (abaut 13v-nykyhetki ajalta), jotka jokupäivä liimaan semmoseen isoon kirjaan. Jos jokupäivä kaikki tekniikka (tietokoneet, puhelimet tms.) kaatuu, nii mulla on yks iiiiso kirja täynnä muistoja. Lapsuusmuistot on jo albumeissa, siksi haluan uuden albumin joka on enemminkin nuoruus/teini-ikä/kohta-aikuinen abaut ajalta, tajuutte kyllä. 

Nämä neljä kuvaa löysin tänään selaillessa kesän kuvia (uusi tilaus Ifolorille tulossa heh). Oltiin Roopen kanssa heinäkuussa heidän saarellaan muutaman päivän reissulla ja nämä neljä mun ottamaa luontokuvaa nousivat silmään eniten ja halusin ne teillekkin jakaa!
leimattu-3
leimattu-4leimattu-1leimattu-2

- Miira

6 kommenttia:

  1. Niin upeita jälleen <3
    Oot vaan niin lahjakas muru. Mieti mitä kuvia sä saisit täälläpäin maapalloa ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanasti sanottu kiitos rakkaus <3 voi kuule, niin montakertaa oon kateellisena kattellu sun snappeja ja kuvia.. On kyllä varmaan siistiä! Nauti <3

      Poista
  2. todella upeita kuvia jälleen kerran ♥! Varsinkin tuo vika kuva on jotenkin niin ihanan tunnelmallinen että sitä voisi vaan katsoa vaikka kuinka kauan ja rentoutua :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon ihanasta kommentista! <3 ja jep, auringonlaskuissa on sitä jotain !

      Poista
  3. Voi niin upeita kaikki, toinen kuva on ehdottomasti mun suosikki!!<3 Oot todella taitava kuvaaja ja ihanan ulkoasunkin oot onnistunut luomaan blogillesi:)

    http://suvimyllymaki.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi vitsi ihana kommentti kiitos paljon sulle ! <3

      Poista